Stabilitate?

10409210_577419575723829_1763957476020302045_n

Despre ce vorbim?!! 

Ce ironie. Acum doi ani, pe vremea asta, atingeam apogeul stabilitatii. Cred ca, de cand am avut parte de primul sarut, respectiv prima relatie, in noiembrie 2012 a fost pentru prima data cand ma transformasem intr-o veritabila “fata de casa”, pentru prima oara cand din interiorul meu izvora initiativa de a fi la locul meu, de a nu ma interesa ce e in stanga sau in dreapta mea, de a fi in stare sa-mi sacrific din pretioasa mea libertate, doar pentru a-i oferi un gram de liniste partenerului de viata. Era o premiera faptul ca eu puneam mai presus de libertatea mea, fericirea celui de langa mine, pe cea a unui BARBAT. Nu regret, au fost momente frumoase, chit ca ma simteam ca o femeie maritata. Dar, in timp, mi-am dat seama ca sunt prea tanara pentru asa ceva si ca trebuie sa cunosc mai multe aspecte legate de viata, pentru ca la final sa stiu ce sa aleg.

Era perioada cand abia intrasem la facultate. Noutatea era la ordinea zilei. Cu toate acestea, nu trebuia sa uit ca eu eram o femeie APROAPE maritata si ca trebuia sa stau in banca mea, chit ca ispite erau la tot pasul. Si ca tot vorbim de ispite, in perioada aceea, printre multe alte persoane, am cunoscut un baiat, nu orice baiat, ce-i drept, insa conteaza ca in cele din urma mi-a devenit si prieten. Lasand detaliile picante, pot sustine ca imi cunoaste evolutia si asta pentru ca a fost cam omniprezent in viata mea. De la eu – cea stabila la eu – cea de astazi… fie vorba intre noi, parca am vorbi despre doua persoane total diferite.

Chiar imi spunea ca, nu intelege in ce moment am devenit atat de iubitoare de libertate si atat de “speriata” de tot ceea ce inseamna stabilitate. De la fata dedicata relatiei, iubitoare de stabilitate, cu o viata monotona, care parea ca nu are nimeni nicio sansa sa o scoata din “cusca” (= relatia) in care nu stim exact daca se simtea pe deplin implinita -> la fata care iubeste libertatea, care nu vrea sa auda de stabilitate si de tot ceea ce presupune o relatie si careia i se repeta in mod constant ca ar trebui sa scrie o carte despre viata ei.

De cand am renuntat la stabilitate, viata mea s-a schimbat radical, incat mi-a fost greu sa ma mai regasesc si inca imi e greu sa ma regasesc. Totul a devenit o joaca. Si, sunt constienta ca, am indepartat si barbati care poate ca meritau o sansa, nu doar ceva superficial ( cu riscul de a fi excesiv de sincera, pe doi dintre ei chiar pot spune ca ii regret). Exact, am fost acuzata in nenumarate randuri ca sunt o persoana superficiala. Dar, nu m-a interesat si nici nu ma intereseaza. Stiam ca sunt superficiala si asta pentru ca asa am ales eu sa fiu. Stiu ca daca vreau, pot in orice moment sa renunt la asta si sa devin cea mai stabila persoana. Dar, e nevoie de persoana potrivita care sa ma faca sa vreau sa renunt si sa imi doresc ceva serios. Evident, cu tact si rabdare si o mica minune din partea divinitatii.

Asa cum nu am regretat acel moment de stabilitate, la fel pot spune si despre perioada de dupa, cea de nebunie si de aventura. Nu, nu regret nimic. M-am ales cu multe lectii de viata si am invatat foarte multe despre ceea ce inseamna un barbat si nu numai. Pentru ca, in fond, despre asta este viata, despre asta este tineretea mai exact: sa cunosti si sa inveti! Numai asa, la final, cand trebuie sa tragi o linie, o sa stii ce ai de facut, o sa stii care e cea mai buna solutie.. numai si numai cand ajungi sa cunosti toate datele spetei. Si pe mine asta ma intereseaza, ca la final sa aleg ce e mai bun pentru mine, ce ma multumeste, ce ma face sa ma simt implinita, fericita. Pentru ca pana la urma despre asta este vorba, despre ce imi aduce mie fericirea! *Asta cu fericirea mea mai presus de orice, ironia sortii, am invatat-o de la cel care aproape reusea sa ma faca femeie de casa DIN NOU.

Stabilitate? Cine stie… Niciodata nu spune niciodata, imi spune mama mereu.

Leave a Reply

