Slabiciuni

Chocolate-sexy

Nu am multe slabiciuni, trebuie sa recunosc. Am o tarie de fier cand vine vorba de infranat, bineinteles, daca vreau sa fac asta. Dar, ca orice om, mai ales fata fiind, am si eu slabiciunea mea, una destul de serioasa, ce-i drept. Dar, e slabiciunea mea si nici nu intentionez sa ma debarasez de ea.

Fie iarna, fie vara, fie ploaie, fie soare, fie ca sunt vesela, fie ca sunt trista, stresata sau relaxata… o ciocolata niciodata nu o voi refuza, inca nu mi-am gasit taria de a face asta. Nu pot si nici nu vreau. Iubesc ciocolata. Sunt in stare sa mananc o ciocolata in 5 minute. Ma rog, acum depinde si de situatia in care ma aflu. Treaba asta se intampla cu precadere in timpul sesiunii. Ciocolata nu poate fi inexistenta in acea perioada, mai ales ca e una destul de sensibila.

Vrei sa imi aduci zambetul pe buze? Pai, e simplu, da-mi o ciocolata si s-a rezolvat. Tatal meu stie acest lucru, altfel nu-mi explic de ce de fiecare data cand ne intalnim are pregatite cate 10 ciocolate (Milka). Nu e nimeni pe lumea asta care sa-mi iubeasca mai mult zambetul decat o face tatal meu. Ar fi in stare sa-mi puna si luna la picioare, numai sa stie ca sunt eu fericita. Dar eu nu-i cer luna, eu vreau doar… o ciocolata sau chiar mai multe, nu ma supar.
Concluzionand, pentru ca tocmai ce mi-am terminat ciocolata, pot afirma cu lejeritate ca aceasta este sursa mea de energie, de fericire, chiar de implinire.
Pupici.

“Potrivit unei legende, zeul Quetzalcoatl, a adus cacao cerească pe pământ. Aztecii considerau ciocolata ca fiind un afrodiziac şi împăratul lor, Montezuma era renumit pentru faptul că o bea de 50 de ori pe zi, dintr-o cupă de aur. El afirma despre Xocolatl: <<Băutură divină, care dă rezistentă şi luptă împotriva oboselii. O cupă din această băutură preţioasă permite unui om să meargă o zi întreagă fără să mănânce>>.”

Leave a Reply

